TURUN POWER CERMIN MATA SELEPAS BEKAM

“Dik perasan tak cermin mata akak lain hari ni?...saya pandang beliau

“..Apa yang lain kak?..

.“Akk dah turun power cermin mata ni lepas kerap bekam kat tepi mata , ni cermin mata baru sebab pakai cermin yang lama pening ingatkan power naik tapi turun rupa-rupanya”..

.”Alhamdulillah kak..”

 

Ini adalah luahan pesakit setelah kerap berbekam ditepi mata dan belakang kepala.Power cermin mata beliau dah turun dan setelah rawatan yang konsisten.Untuk anda yang ada masalah rabun cuba amalkan bekam insyallah sembuh.

temujanji rawatan sila hubungi

PN AINI 019-2608092@whatsapp 018-9484375 (BANGI)

CIK FINA 013-3159752(KL)

PN SII 0197864957(JB)

PN SUZIAH 0143533691(SABAH)

Posted in Uncategorized | Leave a comment

OVARI BENGKAK KEMBALI SURUT …

 

 

Pesakit ini menghadapi masalah endodmetriosis dan masih belum mempunyai zuriat.Pernah menjalani pembedahan beberapa tahun yang lepas.Beliau datang untuk mencuba rawatan bekam.Alhamdulillah setelah 2 kali membuat rawatan dipusat kami , beliau memaklumkan bahawa ovari beliau yang bengkak sudah surut kembali.Beliau masih ingin menjalani rawatan ini sebulan sekali untuk terus sihat dan mencuba untuk hamil.

sebarang temujanji rawatan sila hubungi

PN AINI 019-2608092 @ Whatsapp 0189484375 (BANGI)

CIK FINA 0133159752 (KL)

PN SITI 019-7864957(JB)

PN SUZIAH 0143533691 (SABAH)

Posted in Uncategorized | Leave a comment

SAKIT KAKI..DAH BOLEH SOLAT BERDIRI

 

 

Pesakit ini mengalami masalah sakit kaki dibahagian sebelah kiri.Berusia sekitar 40an tetapi kalau nak solat katanya kena pakai kerusi.Dah macam orang tua.Saya lakukan bekam disekitar bahagian urat kaki beliau yang sakit.Alhamdulillah dengan izin ALLAH swt selepas berbekam beliau sudah boleh solat berdiri tanpa perlu menggunakan kerusi lagi.

hubungi PN AINI 019-2608092 utk call @sms @whatsApp 018-9484375

Posted in Uncategorized | Leave a comment

CAS RAWATAN BEKAM..

Cas rawatan bekam kami hanya RM5 percup.Dan ia adalah antara yang termurah dipasaran.Dapatkan temujanji awal untuk membuat rawatan

Hubungi PN AINI 0192608092 @ whatsapp 018-9484375

Posted in Uncategorized | Leave a comment

TIK..TIK..TIK..BUNYI APA TU?.

 

Petang tadi saya merawat seorang pesakit sawan.Beliau sering merasa kejang-kejang dan adakalanya ia berlarutan selama beberapa hari.sebelum ini saya memang ada merawat masalah yang sama tetapi biasanya sawan terjadi dalam masa beberapa jam sahaja.Semasa proses bekam dijalankan pesakit berasa tidak selesa dan sakit teramat sangat sehingga menangis.Sepanjang bekam beliau menangis dan diselangseli dengan tergelak.Pelik juga sebab kenapa nangis pastu tiba-tiba gelak.Bila ditanya apa yang kelakar sangat dia cuma gelengkan kepala.Apabila dibekam dibahagian kaki , suasana bilik bekam yang sunyi sepi tiba-tiba dikejutkan dengan bunyi ketukan..”tik..tik..tik..tik ..” dari kaki yang dibekam.Dalam masa yang sama juga pesakit menjerit dan memberitahu kakinya seperti dicucuk.Selepas bekam pesakit mengadu lapar padahal sebelum bekam kawannya memaklumkanbeliau sudah makan.Rupa-rupanya pesakit ┬áini ada gangguan saka dan mngkin juga sihir menurut kawannya.Saya menasihati pesakit supaya dapatkan rawatan islam disamping berbekam 2 minggu sekali untuk mendapat kesembuhan.Sehingga sampai dirumah beliau pun masih lapar walaupun selepas bekam sudah makan burger pula.Hakikatnya walaupun selepas dan sebelum bekam tidak digalakkan makan berat beliau tidak mengendahkan semua itu.Pesakit saka sebegini walau diberi makan nasi seperiuk juga pasti tidak akan cukup.Kepada anda yang ada masalah saka segeralah berubat.

Hubungi PN AINI 019-2608092@wassap 018-9484375 untuk temujanji rawatan.

Posted in Uncategorized | Leave a comment

MIGRAIN..

 

Masalah migrain apabila menyerang mendatangkan rasa sakit kepala disebelah bahagian kepala.Seterusnya akan rasa tegang di tengkuk dan mata akan jadi berbalam-balam apabila melihat cahaya.Pesakit migrain memerlukan rawatan bekam 2 minggu sekali dan insyallah akan sembuh..Malam tadi pesakit saya kata..” lega kepala saya kak lepas bekam rasa ringan sangat..”.Anda diluarsana cubalah berbekam.Insyallah bekam tidak menyakitkan sebaliknya melegakan pesakit migrain dengan kadar segera.

Hubungi PN AINI 019-2608092 atau 018-9484375 wassap.

 

Posted in Uncategorized | Leave a comment

MASALAH PARU-PARU DAN ASMA

Masalah paru-paru dan asma juga boleh dirawat dengan kaedah bekam.Bekam akan dilakukan dibahagian belakang badan dan dada.Dengan rawatan bekam yang konsisten insyallah boleh menyembuhkan masalah anda.Ini terbukti dimana pesakit kami yang menghadapi masalah ini beransur pulih dan sihat setelah berbekam

Hubungi PN AINI 019-2608092 call/sms @ 018-9484375 wassap

Posted in Uncategorized | Leave a comment