RAWATAN RESDUNG

Kami menawarkan 2 kaedah rawatan resdung.. Anda boleh memilih atau mengabungkan kedua-dua kaedah ini untuk mengatasi masalah resdung anda. Kaedah bekam di wajah atau kaedah lilin tanpa asap .Apabila anda memilih rawatan lilin tanpa asap anda akan dapat PERCUMA cuci muka dan masker.Ia menyedut hama lendir dan nanah dari masalah resdung anda.Rawatan ini sangat selesa […]

BEKAM ANGIN

Selain menawarkan rawatan bekam darah,pihak kami juga menawarkan rawatan bekam angin.Bekam angin sesuai dilakukan oleh mereka yang mempunyai masalah darah terlalu rendah.Cas rawatan yang dikenakan ialah RM30 untuk selama setengah jam . Sebarang temujanji rawatan sila hubungi Pn Aini 019-2608092(BANGI )

MANFAAT BERBEKAM

Boleh membersihkan darah dan meningkatkan aktiviti saraf tulang belakang. Memperbaiki aliran pembuluh darah . Menghilangkan kejang – kejang dan luka dalaman pada otot. Bermanfaat penderita asma , pneumonia dan angina pectoris . Bermanfaat ketika mengalami pening, luka dalaman dibahagian kepala dan wajah , migrain dan sakit gigi. Ketika mengalami berbagai jenis penyakit mata dan rabun. […]

GERAK-GERAK DIBAWAH KULIT

Pernah tak anda rasa ada benda bergerak-gerak dibawah permukaan kulit.Ingatkan ada semut tapi bila tengok tak ada apa-apa.Kadang-kadang ia menggangu keselesaan anda.Jika anda mengalami tanda ini, ia sebenarnya  menunjukkan tanda unsur gangguan.Segera dapatkan rawatan islam dan berbekam .Insyallah membantu mengatasi masalah anda hubungi PN AINI 0192608092 untuk temujanji

BEKAM MURAH

Kami menawarkan tempat pusat rawatan yang bersih dan selesa kepada pelanggan kami.Semua bilik adalah berhawa dingin , ada ruang menunggu,ruang solat dan peralatan kami semuanya disteril.selain itu kami menawarkan harga bekam yang sangat berpatutan dan mampu dibayar. Hubungi PN AINI 019-2608092

SERVIS BADAN UNTUK SIHAT

Biasanya kenderaan jer perlu diservis bila sudah sampai tempoh..Tapi kita sebagai manusia pun kena la servis badan juga.Badan kita bukan mesin atau robot yang boleh buat kerja 24 jam tanpa henti.Adakalanya badan kita juga perlukan rehat dan diurut serta dibelai2.Saya cadangkan cuba buat servis badan samada urut atau bekam sebulan sekali .Tujuannya untuk buang darah […]

KHIDMAT SERVIS EKON KERETA

Opsss macam pelik pulak kan tetiba terkeluar pulak post servis ekon kereta?..hihi..sebenarnya pos ni saja saya nak bantu suami iklankan partime bisnes.Suami saya ada menjalankan khidmat servis ekon kereta.Selain itu kalau kereta breakdown pun insyallah suami saya boleh tolong.Harga kasih sayang insyallah. sebarang pertanyaan sila hubungi suami saya AZLAN 01116999579