MASALAH PARU-PARU DAN ASMA

Masalah paru-paru dan asma juga boleh dirawat dengan kaedah bekam.Bekam akan dilakukan dibahagian belakang badan dan dada.Dengan rawatan bekam yang konsisten insyallah boleh menyembuhkan masalah anda.Ini terbukti dimana pesakit kami yang menghadapi masalah ini beransur pulih dan sihat setelah berbekam

Hubungi PN AINI 019-2608092 call/sms @ 018-9484375 wassap

RAWATAN KESUBURAN…

Rawatan kesuburan merupakan salah satu kaedah alternatif untuk merawat masalah tidak mempunyai zuriat.Rawatan bekam yang dijalankan ialah dibahagian belakang badan dan bahagian perut.Insyallah dengan izin ALLAH mudah-mudahan anda mendapat rezeki zuriat.

Hubungi PN AINI 019-2608092 call/sms dan 018-9484375 wassap

CAS RAWATAN ..

Cas rawatan kami adalah RM 5 percup..Minima 10 cup.Pakej yang kami tawarkan ialah:

1)Bekam stress dan kelesuan – 11cup RM50

2)Bekam overhaul badan dan kaki 24 cup – RM120

3)Bekam overhaul badan dan kaki 20 cup -RM100

4)Bekam wajah 2 hingga 6 cup -RM30

5)Terapi aura seri + bekam wajah – RM60

6)Terapi aura seri _RM50

7)Bekam kaki sahaja 10cup -RM50

8)Bekam kesuburan 10cup -RM50

9)Bekam kepala sahaja -RM10

10)Bekam gout 12 cup -RM60

11)Bekam migrain 13 cup -RM60

Jika selain penyakit diatas ,cas adalah RM5 percup.Sebelum rawatan pihak kami akan berbincang dengan anda apakah rawatan yang sesuai dan yang perlu.

Temujanji rawatan sila hubungi PN AINI 019-2608092 sms/call @ 0189484375 wassap sahaja

TEMUJANJI AWAL

Anda dinasihatkan membuat temujanji awal jika ingin melakukan rawatan.Ini kerana saya hanya menjalankan rawatan bekam keatas mereka yang telah membuat temujanji sahaja.Dikhuatiri jika anda walk in saya tiada dipremis atau sedang merawat pesakit dan anda tidak dapat membuat rawatan.Kepada yang telah membuat temujanji sila datang tepat pada masanya untuk mengelakkan sebarang kesulitan.Kepada yang tidak dapat hadir sila maklumkan kepada pihak kami untuk memberi laluan kepada pesakit lain.

Harap maklum.sebarang pertanyaan sila hubungi PN AINI 019-2608092@ wassap 018-9484375

BERBEKAM SELEPAS MENDERMA DARAH..

 

 

Jika anda baru sahaja menderma darah dan ingin melakukan rawatan bekam masa yang sesuai ialah 2 minggu setelah anda menderma darah.Tetapi ini juga bergantung kepada tahap kesihatan anda.Apabila seseorang menderma darah adakalanya akan terasa sedikit letih .Jika dalam tempoh 2 minggu anda masih terasa kurang bermaya kerana menderma darah tunggu hingga keadaan stabil barulah anda boleh melakukan bekam.

Hubungi PN AINI 019-2608092 sms@ call ATAU wassap 018-9484375

TERSELIUH…LEGA LEPAS BEKAM

Hari tu saya terseliuh kaki sampai 3 hari tutup kedai.Alhamdulillah selepas encik suami tolong urut setiap malam dan siang bengkak beransur surut dan semakin baik.Tetapi tidak cukup dengan berurut ,kaki masih terasa tidak selesa semasa solat.Geram sangat tengok kaki ni macam lenguh-lenguh lagi , saya bekam 20 cup dekat kaki yang sakit.Alhamdulillah lega sangat-sangat lepas berbekam ,kaki dah tak sakit jalan pun laju jer..Sesiapa yang terseliuh tu cubalah bekam insyallah lega dan sembuh.

Temujanji rawatan hubungi PN AINI 019-2608092 sms/call @ 018-9484375 wassap