TERSELIUH…LEGA LEPAS BEKAM

Hari tu saya terseliuh kaki sampai 3 hari tutup kedai.Alhamdulillah selepas encik suami tolong urut setiap malam dan siang bengkak beransur surut dan semakin baik.Tetapi tidak cukup dengan berurut ,kaki masih terasa tidak selesa semasa solat.Geram sangat tengok kaki ni macam lenguh-lenguh lagi , saya bekam 20 cup dekat kaki yang sakit.Alhamdulillah lega sangat-sangat lepas berbekam ,kaki dah tak sakit jalan pun laju jer..Sesiapa yang terseliuh tu cubalah bekam insyallah lega dan sembuh.

Temujanji rawatan hubungi PN AINI 019-2608092 sms/call @ 018-9484375 wassap

AUWW…SAKITNYA!!!!..

 

Berkerut-kerut muka pelanggan saya menahan sakit apabila diurut dan dibekam dibahagian kakinya…”..auuww..auuww sakitnya!”...“memang la sakit kak kalau kaki akk ni bengkak dan tegang”..Setelah diberikan penjelasan dimana bekam kaki sakit sedikit alhamdulillah kakak ni walaupun dengan muka berkerut dapat bertahan dengan rasa sakit apabila dibekam.Dan selepas selesai berbekam …“eh..dah x sakit la aini kaki akk, rasa lega dan ringan jer”(muka senyum2 jer)..Alhamdulillah pesakit terus merasa lega selepas berbekam.Anda yang ada masalah sama bolehlah cuba rawatan ini.Insyallah anda boleh sembuh.

temujanji rawatan sila hubungi PN AINI 019-2608092 sms/call @ 018-9484375 wassap