Monthly Archives: April 2018

MANFAAT BERBEKAM

Boleh membersihkan darah dan meningkatkan aktiviti saraf tulang belakang. Memperbaiki aliran pembuluh darah . Menghilangkan kejang – kejang dan luka dalaman pada otot. Bermanfaat penderita asma , pneumonia dan angina pectoris . Bermanfaat ketika mengalami pening, luka dalaman dibahagian kepala … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

GERAK-GERAK DIBAWAH KULIT

Pernah tak anda rasa ada benda bergerak-gerak dibawah permukaan kulit.Ingatkan ada semut tapi bila tengok tak ada apa-apa.Kadang-kadang ia menggangu keselesaan anda.Jika anda mengalami tanda ini, ia sebenarnya  menunjukkan tanda unsur gangguan.Segera dapatkan rawatan islam dan berbekam .Insyallah membantu mengatasi … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

BEKAM MURAH

Kami menawarkan tempat pusat rawatan yang bersih dan selesa kepada pelanggan kami.Semua bilik adalah berhawa dingin , ada ruang menunggu,ruang solat dan peralatan kami semuanya disteril.selain itu kami menawarkan harga bekam yang sangat berpatutan dan mampu dibayar. Hubungi PN AINI … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

SERVIS BADAN UNTUK SIHAT

Biasanya kenderaan jer perlu diservis bila sudah sampai tempoh..Tapi kita sebagai manusia pun kena la servis badan juga.Badan kita bukan mesin atau robot yang boleh buat kerja 24 jam tanpa henti.Adakalanya badan kita juga perlukan rehat dan diurut serta dibelai2.Saya … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

KHIDMAT SERVIS EKON KERETA

Opsss macam pelik pulak kan tetiba terkeluar pulak post servis ekon kereta?..hihi..sebenarnya pos ni saja saya nak bantu suami iklankan partime bisnes.Suami saya ada menjalankan khidmat servis ekon kereta.Selain itu kalau kereta breakdown pun insyallah suami saya boleh tolong.Harga kasih … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

MIGRAIN…NYUT NYUT SAKIT KEPALA

Petanda apabila anda diserang migrain ialah sakit sebelah kepala,mata berpinar,tak boleh tengok cahaya,sendawa angin,dan adakalanya muntah.Jika anda selalu mengalami masalah migrain adalah lebih baik anda mencuba ikhtiar dengan rawatan bekam.Insyallah bekam membantu buang angin dalam badan dan melegakan sakit kepala. … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

BEKAM TEPI MATA

Berbekam ditepi mata baik untuk masalah silau dan rabun.Kekerapan berbekam dicadangkan 2 minggu sekali.Ia mengurangkan masalah silau terutama dimalam hari.Point tersebut juga elok bagi pesakit sakit kepala dan migrain. Hubungi PN AINI 0192608092 untuk temujanji

Posted in Uncategorized | Leave a comment