MANFAAT BERBEKAM

  1. Boleh membersihkan darah dan meningkatkan aktiviti saraf tulang belakang.
  2. Memperbaiki aliran pembuluh darah .
  3. Menghilangkan kejang – kejang dan luka dalaman pada otot.
  4. Bermanfaat penderita asma , pneumonia dan angina pectoris .
  5. Bermanfaat ketika mengalami pening, luka dalaman dibahagian kepala dan wajah , migrain dan sakit gigi.
  6. Ketika mengalami berbagai jenis penyakit mata dan rabun.
  7. Ketika mengalami gangguan rahim dan berhentinya menstruasi bagi wanita .
  8. Ketika terkena sengal , sciatica ( rasa sakit, sengal di pinggang) dan tulang sekitar belakang dan pinggang  serta papan punggung.
  9. Untuk mengatasi gangguan tekanan darah dan arteriosclerosis ( pengapuran pembuluh darah / kolesterol dalam darah dan pembuluh yang boleh menyempitkan saluran darah.
  10. Ketika mengalami sakit bahu , dada dan punggung
  11. Bermanfaat mengatasi luka – luka , bisul , jerawat dan gatal – gatal kulit.
  12. Bermanfaat mengatasi kemalasan , kelesuan dan penyakit banyak tidur .
  13. Bermanfaat mengatasi pericarditis ( radang selaput jantung ) dan nephritis ( radang ginjal ) yang parah.
  14. Bermanfaat mengatasi keracunan . contohnya seseorang terkena gigitan haiwan berbisa kaedah berbekam boleh di lakukan . Bekam pada tempat gigitan sedut dan keluarkan darah untuk menghalang bisa masuk ke jantung. Rawatan awal ini boleh dibuat sementara mendapatkan rawatan antidot di pusat kesihatan atau hospital.
  15. Bermanfaat mengatasi luka – luka bernanah .

GERAK-GERAK DIBAWAH KULIT

Pernah tak anda rasa ada benda bergerak-gerak dibawah permukaan kulit.Ingatkan ada semut tapi bila tengok tak ada apa-apa.Kadang-kadang ia menggangu keselesaan anda.Jika anda mengalami tanda ini, ia sebenarnya  menunjukkan tanda unsur gangguan.Segera dapatkan rawatan islam dan berbekam .Insyallah membantu mengatasi masalah anda

hubungi PN AINI 0192608092 untuk temujanji

BEKAM MURAH

Kami menawarkan tempat pusat rawatan yang bersih dan selesa kepada pelanggan kami.Semua bilik adalah berhawa dingin , ada ruang menunggu,ruang solat dan peralatan kami semuanya disteril.selain itu kami menawarkan harga bekam yang sangat berpatutan dan mampu dibayar.

Hubungi PN AINI 019-2608092

SERVIS BADAN UNTUK SIHAT

Biasanya kenderaan jer perlu diservis bila sudah sampai tempoh..Tapi kita sebagai manusia pun kena la servis badan juga.Badan kita bukan mesin atau robot yang boleh buat kerja 24 jam tanpa henti.Adakalanya badan kita juga perlukan rehat dan diurut serta dibelai2.Saya cadangkan cuba buat servis badan samada urut atau bekam sebulan sekali .Tujuannya untuk buang darah kotor mencegah penyakit dan kekal sihat.Insyallah anda akan lebih cergas dan produktif dalam menjalankan tugasan harian samada bekerja mahupun surirumah.

Hubungi PN AINI 0192608092 untuk temujanji

 

KHIDMAT SERVIS EKON KERETA

Opsss macam pelik pulak kan tetiba terkeluar pulak post servis ekon kereta?..hihi..sebenarnya pos ni saja saya nak bantu suami iklankan partime bisnes.Suami saya ada menjalankan khidmat servis ekon kereta.Selain itu kalau kereta breakdown pun insyallah suami saya boleh tolong.Harga kasih sayang insyallah.

sebarang pertanyaan sila hubungi suami saya

AZLAN

01116999579

MIGRAIN…NYUT NYUT SAKIT KEPALA

Petanda apabila anda diserang migrain ialah sakit sebelah kepala,mata berpinar,tak boleh tengok cahaya,sendawa angin,dan adakalanya muntah.Jika anda selalu mengalami masalah migrain adalah lebih baik anda mencuba ikhtiar dengan rawatan bekam.Insyallah bekam membantu buang angin dalam badan dan melegakan sakit kepala.

Hubungi PN AINI 0192608092 untuk temujanji

BEKAM TEPI MATA

Berbekam ditepi mata baik untuk masalah silau dan rabun.Kekerapan berbekam dicadangkan 2 minggu sekali.Ia mengurangkan masalah silau terutama dimalam hari.Point tersebut juga elok bagi pesakit sakit kepala dan migrain.

Hubungi PN AINI 0192608092 untuk temujanji