BEKAM MURAH

Kami menawarkan tempat pusat rawatan yang bersih dan selesa kepada pelanggan kami.Semua bilik adalah berhawa dingin , ada ruang menunggu,ruang solat dan peralatan kami semuanya disteril.selain itu kami menawarkan harga bekam yang sangat berpatutan dan mampu dibayar. Hubungi PN AINI 019-2608092

SERVIS BADAN UNTUK SIHAT

Biasanya kenderaan jer perlu diservis bila sudah sampai tempoh..Tapi kita sebagai manusia pun kena la servis badan juga.Badan kita bukan mesin atau robot yang boleh buat kerja 24 jam tanpa henti.Adakalanya badan kita juga perlukan rehat dan diurut serta dibelai2.Saya cadangkan cuba buat servis badan samada urut atau bekam sebulan sekali .Tujuannya untuk buang darah […]

KHIDMAT SERVIS EKON KERETA

Opsss macam pelik pulak kan tetiba terkeluar pulak post servis ekon kereta?..hihi..sebenarnya pos ni saja saya nak bantu suami iklankan partime bisnes.Suami saya ada menjalankan khidmat servis ekon kereta.Selain itu kalau kereta breakdown pun insyallah suami saya boleh tolong.Harga kasih sayang insyallah. sebarang pertanyaan sila hubungi suami saya AZLAN 01116999579

MIGRAIN…NYUT NYUT SAKIT KEPALA

Petanda apabila anda diserang migrain ialah sakit sebelah kepala,mata berpinar,tak boleh tengok cahaya,sendawa angin,dan adakalanya muntah.Jika anda selalu mengalami masalah migrain adalah lebih baik anda mencuba ikhtiar dengan rawatan bekam.Insyallah bekam membantu buang angin dalam badan dan melegakan sakit kepala. Hubungi PN AINI 0192608092 untuk temujanji

BEKAM TEPI MATA

Berbekam ditepi mata baik untuk masalah silau dan rabun.Kekerapan berbekam dicadangkan 2 minggu sekali.Ia mengurangkan masalah silau terutama dimalam hari.Point tersebut juga elok bagi pesakit sakit kepala dan migrain. Hubungi PN AINI 0192608092 untuk temujanji

SAKIT KAKI SEBAB BERTUMIT TINGGI?

Kaum hawa yang suka bertumit tinggi pasti kerap mengalami masalah sakit kaki.Ini adalah kerana adakalanya jika bertumit tinggi kasut tersebut kadang-kadang tidak mampu menampung berat badan anda.Lenguh kaki dan kebas sering terjadi.Satu cara rawatan ialah alternatif bekam.Bekam dibahagian betis insyallah membantu permasalahan ini Hubungi PN AINI 0192608092 untuk temujanji anda

SAKIT BELIKAT

Anda rasa pusing kiri sakit..pusing kanan sakit..angkat tangan sakit..pendek kata semua sakit.itu tandanya kemungkinan belikat bengkak kerana bahagian berkenaan adalah bahagian otot yang banyak bergerak .Jika sakit belikat cuba berurut dan berbekam insyallah ia meregangkan otot-otot yang bengkak dan melegakan semula tubuh badan anda yang sakit. Hubungi PN AINI 0192608092 untuk temujanji