TERSELIUH…LEGA LEPAS BEKAM

Hari tu saya terseliuh kaki sampai 3 hari tutup kedai.Alhamdulillah selepas encik suami tolong urut setiap malam dan siang bengkak beransur surut dan semakin baik.Tetapi tidak cukup dengan berurut ,kaki masih terasa tidak selesa semasa solat.Geram sangat tengok kaki ni macam lenguh-lenguh lagi , saya bekam 20 cup dekat kaki yang sakit.Alhamdulillah lega sangat-sangat lepas berbekam ,kaki dah tak sakit jalan pun laju jer..Sesiapa yang terseliuh tu cubalah bekam insyallah lega dan sembuh.

Temujanji rawatan hubungi PN AINI 019-2608092 sms/call @ 018-9484375 wassap

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *